Benvinguts Alfabetització Digital!

Aquest és un blog on dia a dia aniré explicant i mostrant tot el que fem a l'assignatura de 2on cur d'educació infantil, Alfabetització digital.Us aproparà al món de les TIC i ens mostrarà els diferents recursos que tenim els mestres per treballar a l'aula d'infantil d'és d'una vessant més innovedora i al dia amb les oves tecnologies!

5 oct 2011

22 DE SETEMBRE DEL 2011


Hola!!! El meu nom és Carla i aquest és el meu blog, on aniré plasmant tot allò que vagi aprenent a l'assignatura juntament amb els dubtes que em vagin sorgint. La creació d'aquest blog és un treball paral:lel a les activitats a l'aula, així que gaire bé per a cada sessió de classe aniré fent una entrada al blog.
Bé doncs, avui ha estat el ser el primer dia i tot ha estat una mica cunfós. Tot i que al final m'ha semblat força interessant això de realitzar un blog i anar plasmant tots els coneixements que anem realitzant. El primer que he après avui ha estat que "de tot s'en pot aprendre". És a dir, no fa falta fer una explicació de conceptes explícits per treure profit i coneixements d'una sessió a l'aula. Sinó que, si no hi ha consciència d'aprenentatge no hi haurà posteriorment aprenentatge.
Per començar, al fer aquest bloc ja em plantejo què em pot aportar tant a mi com als meus companys. Sincerament, el blog era un element que no contava ni formava part de la meva vida diària; I a partir d'avui he començat a reflexionar sobre aquesta eina i les aportacions que fa, tant en el terreny personal com professional. Ja que he descobert que moltes escoles l'utilitzen com una eina de comunicació entre els pares i l'escola. Per tant, estic convencuda que el fet d'elaborar aquest bloc m'aportarà reflexió, informació, i involucració a les TIC. Així que em sembla una idea fantàstica i espero anar aprenent força sobre la marxa i anar perfeccionant les entrades i les edicions que hi faci. Fins la pròxima sessió!

No hay comentarios:

Publicar un comentario