Benvinguts Alfabetització Digital!

Aquest és un blog on dia a dia aniré explicant i mostrant tot el que fem a l'assignatura de 2on cur d'educació infantil, Alfabetització digital.Us aproparà al món de les TIC i ens mostrarà els diferents recursos que tenim els mestres per treballar a l'aula d'infantil d'és d'una vessant més innovedora i al dia amb les oves tecnologies!

18 nov 2011

11 D’OCTUBRE DEL 2011



Per fi, avui al cap de molt de temps sense entrar ho he aconseguit! Feia temps que em conectava al blogger i no trobava el meu blog, si que el podia veure però no accedir-hi. M'estava tornant boja fins que ara se m'ha encès la llumeta i he provat d'accedir-hi des d'una altra conta que tinc! Així doncs, ja torno a ser aquí per informar-vos de tot el anem fent a l'assignatura "Alfabetització digital".


Bé, aquesta sessió ha estat un pèl complicada, tot i que l'Àngels ens anava guiant amb els passos que haviem de fer. El que havíem de fer era posar en pràctica tots els continguts apresos la darrera sessió per tant eren excercicis pràctics sobre el canvi de pes i  format en imatges digitals. Per tal d'analitzar quins canvis sofrien les imatges. Tot i que la sessió teòrica vaig entendre perfectament els conceptes, alhora de posar-los en pràctica la veritat és que em va costar. A més a més, resulta ben difícil anar seguint tots els passos que indica el mestre ja que si en algun moment t'has encallat en algun pas, ja perds el fil dels passos següents. Per això en algun moment vaig quedar-me atrassada i no vaig poder fer l'excercici corresponent.


Tot i així encara tinc temps a casa per poder acabar-lo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario