Benvinguts Alfabetització Digital!

Aquest és un blog on dia a dia aniré explicant i mostrant tot el que fem a l'assignatura de 2on cur d'educació infantil, Alfabetització digital.Us aproparà al món de les TIC i ens mostrarà els diferents recursos que tenim els mestres per treballar a l'aula d'infantil d'és d'una vessant més innovedora i al dia amb les oves tecnologies!

24 ene 2012

Stop Motion

Avui ha estat la primera classe després de les vacances de Nadal i l'hem fet amb l'Àngels! Avui com ja ens havia comentat abans de les vacances dedicariem la sessió a fer un stop motion. Jo pensava que el realitzariem amb fotos ja que són els que normalment he vist. Però no ha estat així, haviem de crear un stop motion a partir de les fruites vectoritzades d'una activitat anterior. La pel·lícula no havia de durar massa tampoc perquè cad segon equivalía a unes 15 o 20 imatges.

La veritat és que al principi ens hem encallat una mica ja que ho veiem molt dificil però al final ens ha quedat un resultat molt xulo! El que haviem de fer primer de tot era crear un fondo, un paisatge amb el programa corel draw, nosaltres hem dibuixat un paisatge d'un dia asoleiat amb montanyes. Un cop teniem el fondo haviem de colocar les dues fruites i a partir d'aquí pensa alguna escena o moviment a representar amb aquestes dues figures. No ens hem complicat massa i hem fet que les dues fruites es xocàven i una rodolava sobre l'altre. Ha estat entretingut i molt laborios perquè hem hagut de fer com unes seixenta imatges i cada una gairebé igual, l'únic que fèiem era desplaçar una mica les figures. Un cop hem tingut aquestes 60 imatges les hem passat al movie maker amb una durada molt curta perquè crees l'efecte de moviemnt al enllaçar unes amb altres. Quan hem tingut els fotogrames col·locats amb la duració que volíem hem afegint-hi un so, uns títols i uns crèdits.
Això m'ha agradat molt i crec que és un tipus d'activitat que pot donar molt de joc i té moltes possibilitats per treballar amb els alumnes d'infantil. Aquí us deixo el treball acabat:

No hay comentarios:

Publicar un comentario